14.07.2019

havaciva

zamanın geri gelemediği gibiyim.
gelip geçiciyim ama durdurulurum.
durdurulup yol sorulurum.
buraların ve diğer yerlerin yabancısıyım.
yabancılarla iyi anlaşıp haşır ve de neşir olurum.
işlerini hızlı yapınca beni kazanamazsın.
zaten kazanman gereken bir şey değilim.
acıların ben geçince geçmez.
belki de geçer.

her şey tartışılmalıdır artık ve haksız çıkmalıyım. yapamadığım açıklamalar gün yüzüne çıkmalı. ilgi çekmeden olmalı bu ve yavaşça silinmeliyim. kimse bu yüzden beni alkışlamamalı ya da bana acımamalı. umursanmamalıyım. yaptığım yanlışlar bilinmeli, sevdiğim kadınlar, ne düşündüklerim. ilk ben bilmeliyim! hiç söylediklerinizin doğru ya da yanlış olduğu konusunda tereddüte düştünüz mü?

gerçekler mi kovalıyor beni
yalandan mı kaçıyorum
kim elimden tutan
benim öptüğüm kim
var mı hiç sebebim
düşünmemek için
düşündüklerimin tersini

kollarımdan tutun bağlayın beni,
söylediklerim düşündüklerimin tersi çıkarsa yalan sayılsın.
kabul.
düşündüklerim neyin tersiyse yalan sayılır!
yaptınız mı bunu ölçecek makineyi?

emin değilim artık hiçbir şeyden,
tutarsızım.
bundan fazlası laf kalabalığı,
ben kendimin yalancısıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder